Päiväkerhot kokoontuvat kerran viikossa kolmeksi tunniksi kerrallaan kirkon alasaliin.
Päiväkerho on tarkoitettu 4-5 -vuotiaille lapsille.
Kerhotoiminta on maksutonta ja ilmoittautuminen syksyllä alkaviin kerhoihin tapahtuu keväisin.

Päiväkerho on seurakunnan kasteopetusta jonka toiminta perustuu kristilliseen ihmiskäsitykseen.
Päiväkerhossa lapsi osallistuu monipuoliseen lapsen kehitystä tukevaan ohjelmaan; hiljentymiseen Raamatun äärellä, leikkiin, liikuntaan, musiikkiin, askarteluun, ulkoiluun ja satuhetkiin.
Päiväkerhoryhmässä lapsi opettelee erityisesti sosiaalisia taitoja toisten lasten ja aikuisten kanssa.

Seurakunnan varhaiskasvattajina toimivat lapsi-ja perhetyön perustutkinnon suorittaneet lastenohjaajat.

Hakulomake päiväkerhoihin kaudelle 24-25 löytyy täältä. Kerhoihin voi osallistua 2019 ja 2020 syntyneet lapset.

Vapaita kerhopaikkoja voi kysellä lastenohjaajilta myös kesken kerhokauden.

Lisätietoa lastenohjaajilta.

Kuva Teuvan kirkon alasalin ovesta

Osoitteesta www.facebook.com/teuvanseurakunnanvarhaiskasvatus löydät tietoa kerhojen ajankohtaisista asioista.
Käy tykkäämässä sivustamme!
(Sivua pääset katsomaan, vaikka et ole kirjautunut facebookiin).